Herhjemme går FeedsFloor i luften i forbindelse med Iværk&Vækst d. 9 november, hvor alle fra hele Danmark kan chatte med alle udstillerne både under den fysiske messe d. 9 november og 14 dage frem under Global Entrepreneurship Week til d. 22 november. I de 14 dage chatten er åben, kan du stille alle dine spørgsmål til udstillerne, og vi kan samtidigt love at der kommer overraskelser undervejs.
FeedsFloor er verdens første selvbetjente digitale messeplatform eller som de kalder det i daglig tale AirBnB for messer. Det betyder at enhver organisation, messe eller community kan lave deres egen digitale messe gratis. Virksomheder kan dermed finde eller igennem deres egen community udstille på digitale messer, og når en messe er LIVE, kan besøgende lokalt eller fra hele verden researche, opdage og chatte med de udstillende virksomheder. Det hele er super simpelt at bruge for både vært, udstiller og besøgende og kan bruges til både fysiske og rent digitale messer.
”Målet er at være den platform, hvor mennesker fra hele verden kan opdage og chatte med virksomheder. Vi er derfor ikke kun en eventtech virksomhed, men vil være markedsledende indenfor digitale samtaler med virksomheder” – siger Pernille Andersen, Direktør og medejer af FeedsFloor.
FeedsFloor med digitale messer gik i luften i begyndelsen af februar i år, og har allerede tiltrukket messer og communitys fra hele verden. Bl.a. China Forex EXPO vil bruge FeedsFloor til deres opkommende messe, og EXPOGROUP, den største messearrangør i Afrika med afholdelse af messer over hele Afrika har netop indgået en aftale om at FeedsFloor er platformen hvor alle deres udstillere kan få vist deres profil digitalt, samt hvor at besøgende fra hele verden kan chatte med dem. Men størst er det nu at FeedsFloor netop har indgået en 2-årig aftale med Strategic, Dubais største messearrangør om at de vil bruge FeedsFloor til alle deres partnere, sponsorer, og udstillere i forbindelse med Annual Investment Meeting samt 7 andre prestigefyldte messer og events.
”Vi betragter os selv som et born-global og går benhårdt efter messer og organisationer i Afrika, Mellemøsten og Asien, da markedet her et voksende og digitaliseringen er noget som er på alles læber. Vores ultimative mål er at gå efter Kina og USA, men dertil mangler vi kapital, som vi ikke kan finde i Danmark i øjeblikket og er derfor ved at kigge efter kapital i udlandet. Vi har dog en drøm om at alt skal forblive i Danmark, da vi er stolte af at Danmark, som et brand skaber tillid samt prestige”.
Herhjemme går FeedsFloor i luften i forbindelse med Iværk&Vækst d. 9 november, hvor alle fra hele Danmark kan chatte med alle udstillerne både under den fysiske messe d. 9 november og 14 dage frem under Global Entrepreneurship Week til d. 22 november. I de 14 dage chatten er åben, kan du stille alle dine spørgsmål til udstillerne, og vi kan samtidigt love at der kommer overraskelser undervejs.
Læs artiklen her.